Tuesday, September 20, 2011

FEVER OF FINAL



BEST LA SANGAT TU??

It comes back..
entry kali nie bukan nak cakap pasal fever final destination 5 okie. tapi fever nie penangan nak habis semester bagi student macam kami2 ni. eh, kowrg dah tengak FD5 ker? 3D EA? XACI!!!
Sebut final exam, lutut memasing dah goyang. getar wei. maunya tak... sem ii kali nie bagi aku agak tough cket berbanding sem lepas. sebabnyer, sem nie agak giler dengan subjek CSC, pathology, N ctu. bagi dak2 uitm familar kot dengan istilah2 nie.. =)
Tapi alhamdulillah sangat2 coz gap masa yang pihak uitm bagi kat aku as BUDAK LADANG sangat sesuai sangat untuk study week. study week la sangat kan. betul apa, kalau tak, xderla aku duk natap seliporjepon.blogspot nie. 

Setiap sem memang kena lalui rasa, semangat nak final kan. banyak yang perlu kita fikirkan, korbankan, perjuangkan dan selamatkan bile study mula jengah2 kepala. bagi aku pulak, sem nie kureng cket la masa nak BERFACEBOOK n BERBLOG lelama depan my mr. lappy. xkureng juge, mase nak enjoy2 n foya kat J.TOWN tu kena limit. kalau x, sakit wei nak top up balik study..

Tetiba teringat masa zaman IP dulu. IP? Institut Pertanian lor.. mase sem III, kenangan tak boley luper, time study week aku sanggup delete game kesayangan aku waktu tu ( BUBBLE GAME). dengan harapan, xderla aku asyik layan game 24 jam sampai luper study. kesannya? sampai sekarang aku dah xjumpe game tu balik. memang la kalo tanyer en google ader jer kat ye, tapi still xsama macam game yg tu.. frust giler kot.. tapi bile pk balik, n tengok result aku time tu, BERBALOI-BALOI. so, xsalahkan kita korbankan something 4 get something much better..

Sem IV time tu, aku xtido malam semata-mata nak habiskan nota yang berkajang2 tu. eh chopp2.. bukan aku sengaja nak baca last minute, tapi memang nota tu lambat dapat. selalu sir kiteowrg bagi slide show @ hand out je. time dah nk final, ye bagi lak nota ori. mau x pinor2 mata den nak baca. seb baek dapat title dekan sem tu.. huk9..

untuk sem nie, aku just target da best untuk diri aku sendiri. buatlah sehabis baik ye ikhwani. kalo da rezki lebey, mungkin dapat apa yang aku tulis n tampal besar kat wall bilik aku. tapi kalo xdapat pun, aku still sayang diri aku lagi. ~kerana dirimu begitu berharga~

untuk semua member2 yang nak, tengah @ bakal final exam, gd luck sangat2. do da best 4 get bling2 result k.. untuk dak2 ladang...kiter perang habis2an dengan CSC n PATHO.. naper subjek nie jer? 
eh, suker hati aku la...

 seyes cakap: i want dean list
 ok, jumpe lagi lepas last paper.. papai


cik sopar says: xnak final, tapi xsabar nak p ganu-oliday budget

No comments:

Post a Comment