Friday, March 16, 2012

Bila Minggu Berstudy

Salam berminggu study buat warga UITM JENGKA...
dan wish gd luck untuk semua warga ladang dan keluarga besar DPIM...

Untuk PART 3, sebelum ni bahagia la kowrang kan.. Paper pun just BEL n CTU.. lepas nieh comfirm2 la kena struggle lebey coz semuanya killer subject.. Soil, ACC, Eco n MAjor.. Memang xtido malam la ceritanya sebab stay up..

Sebut pasal stay up, bagi diri aku, secawan kopi @ setin minuman POKKA @ Cappucino mesti xlepas..
Dah macam satu kewajipan pulak minuman berkaffein nie ada sebelah aku time2 study week nieh..
Alasan : supaya aku tak mengantuk.. Annoying kan..

Kaffein dalam kopi?? Semua orang tahu apa benda nieh kan.. Kesan jahat dia tak yang nak story panjang2 sangat la kan.. Yang utama,

-sakit kepala.. Memang xboleh nak cakap apa lah.. Bayangkan setiap hari 1 gelas kopi.. kalau sebulan?? tak jadi macam penagih kopi tegar aku nieh??

-sesak nafas.. Yang ni aku baru perasan. Sebabnya bila aku duduk lama2 ceket sekarang, mula la rasa macam astma.. Dalam darah banyak sangat kaffein kan,, darah pun dah compius bila pulak ye bertukar jadi kaler hitam dalam badan aku nieh..

-badan penat dan lesu.. ni terang2 la sebab aku tak boleh tidur malam. Biasa aku tidur pun lepas pukul 4-5 am..@ pun tidur lepas subuh. Bangun pulak dalam kul 10 am.. tak cukup tidur kan, mata pun penat,, Otak apatah lagi.. Jangan la salah sikit.. Pandang orang kecik beso kecik beso jer.. PAstu ngumpat dalam hati.. hu9. wat tambah dosa jer..

-mulut rasa pahit.. Ni dah comfirm2 la kan coz minum kopi terlebey.. gini la jadi nya.. ;)
Bukan la.. sebenarnya aku diserang demam sekarang nieh.. Tu yang mulut rasa pahit. Hidung dah jurai2 keluar hingus.. Parah aku punya demam kali nieh.. Tu la, semalam bukan main lagi epy2 main hujan kat paso UITM Jengka tuh.. xsangka pulak kan,  imune badan aku xtahan pulak dengan hujan kali nieh..
NI sebab kaffein jugak ker???

Okie, ni entry last kot untuk bulan march.. Sebabnyer, aku @ Cbaju Putih nieh nak study untuk final part 3 DPIM.. Rasa2 nak dapat DL lagi sem 3 nieh xmungkin kot sebab semua carry mark down gler.. em, sebelum aku pasang cecita setinggi awan, baik aku dah siap sedia jatuh dulu kan.. hek9..
Apa2 pown, hope aku dapat buat yang terbaik untuk final nanty.. Tinggal 4 paper jer lagi pun..
Wish me GUD LUCK...   ;)
Untuk dak2 cluz aku, AT110 3E, wat yang terbaik kowrang.. Ni mungkin sem last kita dapat bersama.. Jadilah DL seramai yang boleh k.. Zul, Fahmie, Din, Pok cik, Amar, Ejat, Ejan, Loqman, Hafiz, Bazlin, Faezah, Nazihah n xlupa Ada.. Sure akan rindu kowrg lepas nieh.. Itupun kalau sem depan aku xda la kan..
Okie, cukup membebel buat wasiat..
Kita Jumpe lepas final!! daaaa

credit pic to nurkeindahan




p/s : Tertunggu-tunggu wish GUD LUCK dari "someone" tu.. Tapi, Haram.. habuk pun tarak.. 
Awak... awak dah xingat kat kita eh?? Sampai hati..


No comments:

Post a Comment