Saturday, November 21, 2009

dugaan..dugaan..dugaan...

argh... tensionnya..

tu mungkin ayt biasa yang kita boleh dengar keluar dari mulut budak2 yang nak exam. lebih2 lagi time final exam..

bagi aku pun sama gak.. kenapalah kena ada final exam kan.. buat serabut otak jek..
kat cni aku sekarang tengah menghitung hari dan detik untuk menghabiskan kertas2 exam yang tinggal 6 paper jek lagi.

masalah aku bertambah parah bila saat genting camnie boleh pilak ada masalah sampingan yang mampu mencabar kesabaran aku. masalaah dengan rakan kurang sebaya la...

nak lawan.. kena hormat.. x hormat kena cop kurang ajar pulak.. adush.. paling pening orang tu x sedar pun punca masalah dari dia.. ingat diri tu bagus sangat ler.. aku pulak jenis yang x reti nak sound2 orang.. tapi.. makin diam, makin jadik pulak..

aku kalau setakat kes nie kena kat aku jek, boleh sabar lagi.. tapi bila melibatkan kawan2 aku.. ishk.. x boleh jadik nie.. hati tengah marah nie..

mak selalu cakap.. dengan orang x boleh baik sangat.. betul sangat ler tu.. kita buat baik kat orang, nie pulak yang dia balas kan...=(

semalam tido lewat cuz pkkan probz nie.. aduyai!!! poning ler.. biler la nak abes sem kat cni???
camner ek nak nasihatkan orang yang dah comfirm x mkn nasihat??

em.. probz aku bertambah2 bila sakit selsema aku x kebah2.. em.. sapu tangan n tisu dah jdik best fwens plak skrang nie.. sadis tul.. merenggut ketenangan aku ler...



chick.. click.. & pain..
=)

No comments:

Post a Comment