Monday, November 9, 2009

happening Vs poning..


hary minggu yang happening and poning..
naper lak aku tulis camnie?
cuz kiterorang kena paksa rela p Lata Bayu ( kedah ) untuk bersantai..
huhuhu..
waktu nie aku memg tengah serabot gler pk sal folio bi yg nak anto esoknyer..
uish..
ni dah kes merenggut kelapnagn n ksenagan hari mingguku..
x adiL!!! wawawawa..
tapi, atas sebuah nama sjil t'pkse ler aku ngn bgga nyer p gak..
kater budak baik.. nak enjoy memg enjoy.. tapi kalo dah kul 3.30 pagi bru tido wat folio... bgun pagi 2 x der nyer nk enjoy lebey2..

memula pegi memg x b'semangat.. n plig x bleh angkat.. dak2 nie pulun x nak mndi pagi kat hstel... huhuu..
nak mandi puas2 kat lata bayu nun..
adohai.. naseb baek semua wangi2 =)
dari awal aku memg plan x nak mndi pown..
sebabnyer, aku kan dah penh p tmpat nie.. maser lepas derma darh dulu..
...n tetiba ingat kt budak tu.. <>

aku plan nak siapkan asgment kat cna.. siap bwk lap top ko.. x tahan..
kui3x..
tapi tgk diorg mandi syok gler.. alahai.. nyesalnyer x bwak bju lbey..=(

mandi punyer mandi.. x sedar dah kul 3.30 ptg.. kuciwa memg kuciwa.. n semua blik ngn muka kpenatn cuz berendam lamer sgt...

aper2 pown.. hari minggu nie memg yg plig best n happening & pening..
blik jew, campak beg.. trus ngadap lap top..
smbung blik wt folio..
dalam kul 12 mlm gak ler settle print..
wah... asgment terakhir tuk sem nie..

n entry kali nie mgkin terakhir kut sblom aku final..
wahwahwah.. masa x da sgt ler...
abes sudah sem 3 kat ipbl..

suka ria, tawa mesra yg idopkan suasana.. sem 3 ipbl yg Happening Vs poning..

No comments:

Post a Comment