Thursday, June 2, 2011

sem baru vs hidup baru


detik-berlalu
almost a week to continue new semester. like long time to face it. cluz kteowrang yang tinggal cuma 15 orang. jumlah ynag terlampau ler sedikit berbanding cluz2 yang lain.

dak2 yang still setia kat dunia cluz E:
-zul-pok cik-din-fhmie-amar-friezz-ijat-ijan-paan-abe-eja-nor-cik sopar-link-jie..
seri dunia E dh hilang. ramai yang dah tingglkan kami dengan kenangan yg mereka cipta. masing2 tinggalkan dunia E dengan alsan yang hanya meraka mampu untuk fahaminya.
sebahagian kerabat dunia E

dunia aku pulak, memang terasa kosong. sekosong kertas f4 yang aku guna coret2 nota. sebabnya, teman baek aku, azie dah xdapat bersama kami lagi. mungkin bagi korang apalah sangat ikatan persahabatan yang baru melangkah 1 semester. tapi bagi aku, dialah teman suka duka ketika aku baru bertatih hidup bergelar seorang mahasisswi. waduh jie, rindu bangat bah sama kamooo...

best fwens 4ever

awal2 minggu nie apalah sangat yang nak dibuat. sekadar habiskan masa melepak depan laptop layan fb n habiskan round game yang dah 3 kali round. kalo mood lebey cket, layanler citer korean movie barang 2-3 episode.

em. nk cument bnayak2 pun semester baru jer bermula. kepada junior2 part1 yang masuk pengurusan ladang cawangan uitm pahang, clmat datang ke fakulty agrotech yang penuh dengan tradisi. kowrang adalah insan2 terpilih yang dapat kat cni..

akhir kata... hope sem 2 dapat skor lebey cket.. ;)

No comments:

Post a Comment