Thursday, December 29, 2011

Blog : Sakit


Mood nak berblog macam dah xda bila scrool setiap entry kat blog ni jumpa bendalah yang macam atas tu.. Serius sakit haty gler..
Kepada member2 yang ada cument @ tercument entry aku,  (ceh, macam banyak sangat jer dapat cument... ngeee...) maap sangat2 aku xdapat nak balas. Bukan sombong ke apa, tapi kat ruangan post cument tu xda plak bendalah yang aku dah bulatkan tu.
Nampak sangat kan en google  xbagi aku nak tulis cument.. hu9.. Kejam taw..

Nampaknyer, tarpaksa la aku rembat laptop sesapa kalau nak tulis cument. Sebabnya, kat pc @ laptop lain okie jer plak button tu berfungsi.. Ni memang bikin aku panas... =(
Adakah job aku selaku seorang blogger akan berakhir??
Semua blogger taw kan apa kpentingan comment dari readers especially kat blog yang xfamous cam blog aku nie..
So, bila ada probz macam ni......
~speechless~

Enchik blog : xboleyker senangkan saya time2 saya bErOLidAY nie?? 

No comments:

Post a Comment