Thursday, September 20, 2012

Sedetik Ku Disini

Assalamualaikum..

 entry first sejak aku menjejakkan kaki di bumi Indera Kayangan.. Cuaca di sini agak panas jika nak dibandingkan dengan selatan tanah air. Walaupun hujan turun untuk semester ni selang sehari, kehangatan waktu malam dan siangnya tetap buat aku gelisah. Panas dan melekit. Okie, itu sangat tak selesa.. Sebab aku ada kat sini adalah :





Masa menambah Aset..


Ni aset bukan sebarang aset. Ni aset untuk jangka panjang. Atas kasih sayang abah yang tak berbelah bagi kat anak bongsu dia ni, akhirnya, sebuah motor honda "wave 100" menjadi milik aku secara rasminya.. he9.. terima kasih abah. susah-susah je menghabiskan duit untuk belikan benda tu kat kita. cash pulak tu. Kita saaaaaayang abah ketat2.


Berita Penambah Duka..


Dapat berita dari owrg jengka, pelaburan aku sem lepas langsung tak membawa apa2 makna. kosong. neil. zero. lemah terus lutut aku lepas dapat berita tu. macam ni kot rasa orang2 yang terlibat dalam skim cepat kaya. pelaburan yang diharap membawa kesenangan masa hadapan, tapi rupa-rupanya kosong. KOSONG!! tak tahu nak salahkan siapa. Diakah, Merekakah, @ Akukah?? tapi, aku bukan join skim cepat kaya k.. ni cerita lain.. Sedeh sangat-sangat. Walaupun duit tu bukan datang terus dari aku, tapi,, sugar daddy aku yang bagi taw.. diulang, SUGARDADDY.. ingt senang ke dapat tajaan Sugardaddy ni.. Susah taw.. Sedeh sangat ni.. dh menitik pown air mata ni ha.. WARGH... KAYAP LA AKU...
need someone  to share a shouders


okie,,, cukup dah,, Hilang terus nk tulis entry panjang2..
salam...

#hati-keciwa-jiwa-merana

No comments:

Post a Comment