Thursday, December 20, 2012

Welcome Study week & Final yang dinanti

assalamualaikum...

Lama gile kan x update blog.. aku pulak terlebih buzy. Lebih buzy dari dulu-dulu.
Sedar tak sedar aku dah hampir satu sem kat perlis ni. Sekejap je masa berlalu.. tapi serius aku nak bagitahu, sem degree ni memang sangat-sangat penat. maybe aku ambil course 'lompat' kot. tu yang jadi lagu ni.

aku vs FINAL

betul kan.. pointer hanya tiket utk interview je..


hew-hew-hew..
jadual exam dah kuar!! memang best la kan..
ada dua paper tu yg x ada gap. Hahaha.. Sekarang kena gelak besar2 sebab bakal stress pada minggu-minggu exam.. Apa preparation yang aku buat???

Nescafe Teman sejati.. 

Giler tak aku?? Sangat giler kan.. Nescafe @ kafein teman sejati tu.. beli banyak-banyak buat stok.. biar migrain sampai pesan!!
Kalau encik abah n puan mak tahu ni, mesti kena bebel sebulan tak habis..
hahaha.. tak kesahla.. time study je kot buat perangai gitu..

Untuk diri aku sendiri, aku nak wish selamat berjuang.. Bukan senang nak senang. Yang paling penting aku kena fight dengan diri aku sendiri.. Sekarang aku sendiri tak tahu la kenapa dengan diri aku. Time Malaysia dilanda wabak maharaja lawak mega 2012, aku pulak dilanda maharaja malas yang melampau-lampau. Kerja aku sekarang, tidur-tidur-tidur..  jangan my encik joko taw perangai buruk aku ni sudah.. terang-terang kena reject kan..

Pertama kali sepanjang aku hidup as student, aku tak sabar nak habis sem. Nak kata duk jauh dari rumah, dulu aku pernah je belajar kat Bumbung Lima nun, nak kata aku sakit cinta, encik joko & aku elok je.. nak kata masalah dalaman, aku dah scan badan aku ni, semua tiptop jer..

Duduk luar? Culture shock dengan environment Perlis? 'Adik Lola'?  My 'mr young @ Y'? ke sebab adanya 16-A??..

Ikwani, biarkan semua itu berlalu. Nak final ni.. Fokus-fokus-fokus..
believe what u want to do and do what u want to do!!

Sedeh sangat  coz awal-awal lagi dah taw tak ada harapan nak pegang title dekan. Test, quiz semua hancur lebu,  dan aku macam duduk kat awangan, tak taw nak ape sem nie..
DAMM much sedeh...

Good luck for final.. Hope yang bling-bling menanti kat depan & something miracles happen..
PRAY FOR THAT>> amin..



No comments:

Post a Comment