Sunday, November 27, 2011

Hard. Pain. Proud & Contest Azam Smart Maal Hijrah 1433


Assalamualaikum dan salam maal hijrah 1433. Semoga kedatangan tahun baru Islam ini membawa seribu keberkatan dan manfaat buat seisi umat serta seisi alam amnya. Amin.. Entry nie sekadar nak cuba nasib dalam  Contest Azam Smart Maal Hijrah 1433 anjuran ctk. Nak tahu lebey lanjut berkenan contest ni, clik CONTEST..

Hard. Pain. Proud.


hope my dream come true

Three words ni boley la nak describe feel aku untuk semester nie. Bunyi macam words biasa yang selalu kita unggap kan. Tapi, bagi aku sendiri three words tu membawa maksud yang sangat2 besar.
Hard. Ini untuk aku kena belajar kuat2 n study smart ntuk dapat bling2 result.
Pain. Sepanjang tempoh ni mungkin aku akan rasa pain sangat2 coz terpaksa lupakan aktiviti fevret aku contohnya main game, shopping n melancong.
Proud. LAstly, aku harap sangat2 segala jerih-payah, hard n pain yang bakal aku usahakan akan lahirkan Proud untuk diri aku semasa tuai hasilnya.

Restu puan mak n encik abah sangat2 diharpkan untuk menjayakan semester 3 di Uitm kampus Khazanah Alam ni.. Begitu juga dengan kengkawan serta lecture.. Semoga note "ikwani nak 4.00 flat" yang aku post kat wall aku kat meja study menjadi kenyataan. Dear Allah, please fulfill my wish. It's okay just only for this sem. I really appreciate that.. Amin.. Ni lah semangat serta azam baru aku untuk maal hijrah tahun 1433.. -INSYAALLAH..

P/S : KENGKADANG, KITA TERPAKSA BERKORBAN SESUATU UNTUK MENDAPATKAN SESUATU...


nak tag :
nurulbazlinhusna
maisarah
anakuyat

1 comment: