Monday, November 24, 2014

ikhwani : bukan sekadar nama



Yes.. lepas update entry MAHARAJA MALAS ptg tadi, sikit2 otak aku dah kembali normal.
art atas tu aku buat lepas aku siapkan second asgment . hahaha
sempat la jugak kan siap dari tak buat apa2. tu pun campur kena sakat dengan my encik sengal lagi. dia tu bukan tahu nak tolong. menyakat je tahunya.. heheh tapi terimas la kt my encik sengal tu, ada gak teman aku buat asgment tadi.. tq awak  ;)

ikhwani ahmad - bukan sekadar nama. ye iyalah.. itukan nama aku. haruslah bukan sekadar nama kan.. nama yang membawa pengertian yang besar dalam hidup aku. dengan nama ni aku perkenalkan diri, dengan nama ni juga insyaallah aku bakal jadi suri bg my encik sengal.. hahah. berangan lebeh ea malam ni.. tapi nama ikhwani macam xlengkap pulak kan? yup.. memang xlengkap. sebab antara ikhwani and ahmad tu ada lagi satu nama@ perkataan yang tertinggal. ;)

#ikhwaniAhmad _ cbajuPutih_90

No comments:

Post a Comment