Wednesday, November 5, 2014

disappointed


terlebih dahulu, maaf. ni bkan entry pasal kecewa dalam cinta,
just kecewa alam sesuatu hubungan yang aku panggil.. KAWAN.
kenapa? sebab, bagi aku dalam hubungan ni kenapa aku boleh bagi tapi kenapa pihak lain xboleh bagi yang sama macam aku buat? rasa sangat bodoh dan terasing gila.
oh.. patutla semalam aku cerita lain, lain pulak feedback yang dia bagi..

kena kesat air mata, sebab lepas ni aku dah tak pandang "dia" dan hubungan ni sebagai "kawan" lagi. cukup kot. dalam sesuatu hubungan kalau asyik memberi pun masalah jugak kan. dan bagi aku kalau asyik mnerima pun lagi masalah.

aku niat baik bukan boleh dipijak. aku buat positif bukan boleh diambil kesempatan. bukan selama ni aku yang xpernah kena.. tapi aku baru perasan, kalau aku biarkan, aku pendam sendiri, aku kata "tak apa" bukan ko berubah pun kan. TITIK.

silap aku. mengharap lebih pada yang tak menghargai.
tips elak kecewa : jgn mnegharapkan kepada sesuatu / kpd orang kecuali dirimu sendiri..

maaf, baik aku pun ada batasnya. ;)




No comments:

Post a Comment